Heeft u een vraag? Misschien staat uw antwoord hieronder. Zo niet? Neem contact met ons op!

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn €4,95 bij een besteding tot €50. Boven een besteding van €50 betalen wij de verzendkosten voor u!

Naar België zijn de verzendkosten €9,95. Boven een besteding van €100 betalen wij de verzendkosten voor u!

Voor overige landen kunt u contact opnemen via vragen@bengelsgroeien.nl.

Wat is de levertijd?

‘(B)engels groeien’ streeft ernaar binnen 1 tot 3 werkdagen uw bestelling te verzenden. Een groot deel van onze artikelen wordt rechtstreeks door onze leveranciers verstuurd. Wij hebben afspraken met hen en er wordt gezorgd dat deze artikelen zo snel mogelijk verstuurd worden. Een klein deel van ons assortiment leveren wij rechtstreeks vanuit ons magazijn.

Artikelen die wij bij onze leverancier bestellen, zodra u deze bij ons besteld heeft, zullen een levertijd hebben van ongeveer 3 tot 7 werkdagen. Bij deze artikelen staat vermeld dat ze ‘Beschikbaar via nabestelling’ zijn.

Op woensdag bestellen wij bij onze leveranciers. Alle klantbestellingen die wij vóór woensdag 10:00 uur ontvangen, zullen wij nog meenemen. Wij krijgen de artikelen, mits voorradig, donderdag of vrijdag binnen en versturen deze dan naar u. (Als u bijvoorbeeld op dinsdag uw bestelling plaatst, dan zult u uw bestelling vrijdag of zaterdag al ontvangen.) Mocht u spoed hebben met uw bestelling, dan kunt u dat aangeven. Dan kunnen wij eventueel uw bestelling eerder doen.

Wanneer de levertijd meer dan 7 werkdagen zal zijn, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld. Indien dit voor u te laat is annuleren wij de bestelling en storneren de betaling.

Moet ik thuis zijn wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Wij werken met verschillende transporteurs. Een aantal daarvan bezorgen pakketjes alleen bij u af. Hiervan wordt u op de hoogte gebracht zodra u uw bestelling plaatst. Meubelen worden op afspraak bij u thuis bezorgd. Zodra u de bestelling geplaatst heeft nemen wij contact met u op om een leverdatum af te spreken.

Hebben jullie alle artikelen op voorraad?

Een deel van de artikelen hebben wij op voorraad bij ons afhaalpunt. Een groot deel wordt door onze leveranciers direct verstuurd. Wij zijn hierbij afhankelijk van hun voorraadstatus.

Daarnaast bestellen we ook artikelen bij onze leverancier zodra een klant dit artikel bij ons besteld heeft. Dit is, omdat we een klein magazijn hebben en we niet alles op voorraad kunnen hebben wegens ruimtegebrek. Bij deze artikelen staat vermeld dat ze ‘Beschikbaar via nabestelling’ zijn.

Wij doen ons uiterste best om de voorraadstatus actueel te houden. De voorraden worden dagelijks bijgewerkt. Ondanks dit, kan het voorkomen dat in de webshop een artikel op voorraad is, maar toch uitverkocht blijkt te zijn.

Waarom ontvang ik geen bevestiging van mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling plaatst, dan ontvangt u automatisch per e-mail een bevestiging. Wanneer u niets ontvangen heeft, kan het zijn dat het bericht in uw spambox terecht is gekomen. Als u het bericht in uw spambox markeert als bericht van vertrouwde afzender, dan zullen de volgende berichten voortaan in uw postvak komen. Mochten zich toch nog problemen voordoen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons.

Let op! Wij ondervinden helaas problemen met klanten die een Hotmail account hebben. Als u een Hotmail e-mailadres gebruikt, ontvangt u geen bevestigingsmail. Dit kan opgelost worden door eerst het e-mailadres bestelling@bengelsgroeien.nl toe te voegen als contactpersoon en dan uw bestelling te plaatsen. Uiteraard kunt u wel gewoon bestellen.

Waarom ontvang ik geen reactie op mijn vraag of nieuwsbrieven?

Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, dan ontvangt u automatisch per e-mail een bevestiging. Wanneer u een vraag stuurt via het contactformulier of via een e-mail, dan ontvangt u in de regel binnen 24 uur een antwoord. Wanneer u niets ontvangen heeft, kan het zijn dat het bericht in uw spambox terecht is gekomen. Als u het bericht in uw spambox markeert als bericht van vertrouwde afzender, dan zullen de volgende berichten voortaan in uw postvak komen. Mochten zich toch nog problemen voordoen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons.

Ook kunt u van te voren ons e-mail adres vragen@bengelsgroeien.nl toevoegen in uw adressenbestand.